Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enOkoth, Edith A.; Mupinga, Davison M.
TitelAn Evaluation of the International Graduate Teaching Assistants Training Program
Quelle(2007), (6 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterGraduate Students; Teaching Assistants; Foreign Students; Teacher Competencies; Cultural Awareness; Interviews; Program Effectiveness; Training; Summer Programs; Relevance (Education); Assignments; Student Attitudes; Teacher Attitudes
AbstractMany universities rely on graduate students for teaching and/or research activities. Among the teaching assistants are international students who lack the pedagogical background and cultural exposure to succeed as teaching assistants. This study evaluated a graduate teaching assistants training program for international students. Data were collected through interviews of graduate assistants, instructors, and from training documents. Overall, the training program was considered relevant; although additional topics and changes to the program scheduling were suggested. (Contains 1 table.) (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: