Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionAssociation for Children of New Jersey, Newark.
TitelACNJ Child Advocate. Number 13, Fall 2007
Quelle(2007), (6 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCredibility; Juvenile Justice; Low Income Groups; Teacher Certification; Early Childhood Education; Child Safety; Violence; Sexual Harassment; Teacher Education Programs; Child Advocacy; Educational Policy; Journal Articles; New Jersey
AbstractThe "ACNJ Child Advocate" is published three times a year by the Association for Children of New Jersey. ACNJ collects, analyzes, and distributes information on the well-being of children in New Jersey so that policymakers can pinpoint problems and work toward solutions. It reports data on key indicators of child well-being in each county and in major cities through its Kids Count publications. This issue of "ACNJ Child Advocate" contains the following articles: (1) Early Childhood Educators: The Battle for Their Education and Credibility. New Law to Ease Transfer to Four-Year Colleges; (2) Early Childhood Educators: The Battle for Their Education and Credibility. The Push for a P-3 Certification Exam; (3) The Newark Murders and a Child's Yearning for Safety (Cecilia Zalkind); (4) Timely Talk on Youth Violence; (5) Support Renewal of Juvenile Justice Act; (6) New Fact Sheet on Harassment in School; (7) Who Pays? New Policy for Families in Abbott Preschools Sparks Concerns; (8) A Boost for Low-Income Families; and (9) Kids Count: New Jersey's National Ranking Slips. (ERIC).
AnmerkungenAssociation for Children of New Jersey. 35 Halsey Street, Newark, NJ 07102. Tel: 973-643-3876; Fax: 973-643-9153; Web site: http://www.acnj.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: