Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCanales, JoAnn
TitelInnovative Practices in the Identification of LEP Students.
Quelle(1992), (60 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAbility Identification; Classroom Observation Techniques; Cloze Procedure; Dictation; Elementary Secondary Education; Interviews; Language Proficiency; Language Tests; Limited English Speaking; Second Language Instruction; Student Evaluation; Student Needs
AbstractThe purpose of this paper is to describe current practices in various states used to identify linguistically different students, provide a review of literature regarding recommended practices, and offer alternative practices for identifying linguistically different students. The paper provides an information base regarding current identification practices; suggests a way to systematically identify limited English proficient student using multiple criteria; and offers a paradigm that will allow the U.S. Department of Education and the various state departments of education to collect consistent data regarding the students in need of English language assistance. Two responses to the paper, one by Julia Lara, the other by Robert Rueda, are provided. (VWL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: