Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionLouisiana State Dept. of Education, Baton Rouge.
TitelLegislative Report. Louisiana State Assessment. 1977-78. Reading. Grades 4, 8, and 11.
Quelle, (19 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCriterion Referenced Tests; Educational Assessment; Elementary Secondary Education; Grade 11; Grade 4; Grade 8; Performance Factors; Reading Achievement; Reading Comprehension; Reading Tests; Research Reports; State Programs; Student Characteristics; Testing Programs; Louisiana
AbstractThis report to the Louisiana legislature describes the results of the student assessment phase of a mandated accountability program, in which criterion referenced tests of reading performance in vocabulary, phonetic analysis, structural analysis, comprehension, study skills, and word attack skills were administered to 160,771 students in grades 4, 8, and 11. Tables showing reading domain performance for each level are included. Subgroup report findings are discussed, based on: (1) class size; (2) community type; (3) school size; (4) birth dates; (5) student sex; (6) Title I participation; (7) Title I nonparticipation; (8) bilingualism; (9) ethnic groups; and (10) length of enrollment. (MH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: