Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDeesri, Angkana
TitelGames in the ESL and EFL Class.
QuelleIn: The internet TESL journal, 8 (2002) 9, 6 S.
PDF als Volltext kostenfreie Datei  Link als defekt meldenVerfügbarkeit 
BeigabenAnmerkungen 1; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterSpiel; Lernklima; Didaktik; Lernspiel; Kommunikativer Ansatz; Fremdsprachenunterricht; Englischunterricht
AbstractOne useful strategy to encourage language acquisition is using language games. When using games in the classroom, it is beneficial for teachers to have a complete understanding of the definitions of games, which usually are defined as a form of play concerning rules, competition, and an element of fun. Teachers should also consider the advantages of games: the ability to capture students' attention; lower students' stress; and give students the chance for real communication. Lastly teachers need to assess how to use games appropriately in the classroom. It is important to choose an appropriate time and integrate them into the regular syllabus and curriculum. However, because of the limitations of the syllabus, games often cannot be used, as much as they should be. Therefore, it may be challenging for teachers to try to add some games in class in order to develop students' English proficiency of the target language. (Verlag).
Erfasst vonInformationszentrum für Fremdsprachenforschung, Marburg
Update2023/1
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "The internet TESL journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)


Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: