Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWalsh, Jackie Acree; Sattes, Beth Dankert
TitelQuality questioning.
Research-based practice to engage every learner.
QuelleCharleston, W Va.: AEL (2005), x, 182 p.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN1-4129-0985-6; 1-4129-0986-4
SchlagwörterFragetechnik; Unterricht
AbstractInhalt: How can quality questioning transform classrooms?: questioning to advance thinking, learning, and achievement -- What are the characteristics of quality questions?. formulating questions that trigger thinking -- Who will answer?. engaging all students in answering questions -- How do students make connections?. prompting to promote thinking -- What is the purpose of teacher feedback?. bringing closure or extending student thinking and talking -- How do students become more effective thinkers and learners?. teaching students to generate questions -- How can a focus on effective questioning transform schools?. enriching your school's professional learning community -- How can we become better questioners?. committing to continuous professional development.
Erfasst vonUniversitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg
Update2006/2
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: