Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSchallenkamp, Kay K.; und weitere
TitelMission, Values and Effecting Change: A Case Study.
QuelleIn: Metropolitan Universities: An International Forum, 7 (1997) 4, S.31-42Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1047-8485
SchlagwörterCase Studies; Change Strategies; College Faculty; College Outcomes Assessment; Compensation (Remuneration); Faculty Evaluation; Faculty Promotion; Higher Education; Institutional Mission; Instructional Effectiveness; Organizational Change; Personnel Policy; Social Values; State Universities; Tenure; Urban Universities
AbstractDescribes the four-year process by which the University of Wisconsin-Whitewater redefined its faculty evaluation, promotion, and tenure system to link faculty rewards to student learning outcomes and to promote faculty priorities more consistent with the institution's mission. At the outset, two-thirds of the faculty were tenured. Topics discussed include the change process, successes achieved, and lessons learned. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Metropolitan Universities: An International Forum" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: