Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCohen, David K.
TitelRevolution in One Classroom (or, Then Again, Was It?).
QuelleIn: American Educator: The Professional Journal of the American Federation of Teachers, 15 (1991) 2, S.16-23Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0148-432X
SchlagwörterCase Studies; Curriculum Development; Educational Change; Educational Policy; Elementary Education; Elementary School Teachers; Grade 2; Inservice Teacher Education; Instructional Innovation; Mathematics Instruction; Mathematics Teachers; Teacher Effectiveness; Teacher Role; Teaching Methods; California
AbstractObservations of one teacher's approach to teaching second grade mathematics reveal a mixture of traditional and innovative techniques. The new teaching policy advocated by the revised California Mathematics Framework is not being implemented. The call for reform in education has increased the teacher's obligation without increasing resources to teach. (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "American Educator: The Professional Journal of the American Federation of Teachers" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: