Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMyers, Miles
TitelWhen Research Does Not Help Teachers.
QuelleIn: American Educator: The Professional Journal of the American Federation of Teachers, 10 (1986) 2, S.18-23Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Classroom Techniques; Educational Research; Elementary Secondary Education; Research Utilization; Teacher Effectiveness; Teacher Role; Teaching Methods
AbstractArgues that teacher effectiveness depends upon classroom social interactions, the functional use of subjects and knowledge, and recognition of students' understanding. Discusses four examples of how potentially useful research on teaching was misapplied in practice: direct instruction, time on task, the Chicago Mastery Learning Program, and sequence of reading skills. (KH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: