Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Hamed, Charles |
---|---|
Titel | Use Numbers to Demonstrate the Control of Emphasis in Written Messages. |
Quelle | In: ABCA Bulletin, 46 (1983) 1, S.13-15 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Business Communication; Higher Education; Learning Activities; Literary Devices; Technical Writing; Writing Skills Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Unternehmenskommunikation; Hochschulbildung; Hochschulsystem; Hochschulwesen; Lernaktivität; Literaturarbeit; Technical documentation; Technische Dokumentation; Writing skill; Schreibfertigkeit |
Abstract | Describes how to use two-digit numbers to illustrate the four techniques that add emphasis to key points in business communication: positioning, spacing, repeating, and flagging. (AEA) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |