Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFrankle, Robert J.; Hiley, David R.
TitelCourse-Pairs: Team-Teaching without Tears.
QuelleIn: Liberal Education, 66 (1980) 3, S.340-46Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCourse Evaluation; Cultural Education; Curriculum Development; General Education; Higher Education; History; Humanities; Interdisciplinary Approach; Liberal Arts; Models; Philosophy; Student Attitudes; Surveys; Team Teaching
AbstractTeam-taught interdisciplinary courses are seen as difficult to develop if an institution has a strong departmental structure. Course-pairs, a model to develop a truly interdisciplinary course while providing independent, coherent courses in history and philosophy, is described. The results of a student course-evaluation survey are presented. (MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: