Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKemp, Max
TitelInnovations and Practice: Standardised Tests and the Clerical Mentality.
QuelleIn: Australian Journal of Reading, 3 (1980) 2, S.95-101Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Elementary Education; Evaluation Methods; Reading Achievement; Reading Diagnosis; Reading Tests; Standardized Tests; Test Construction
AbstractCautions against using standardized tests to make simplistic judgments about students' reading comprehension. Suggests two approaches to testing that teachers might use to devise testing procedures that represent their own views of the important reading strategies and skills that students need to acquire. (AEA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: