Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionOffice of English Language Acquisition (OELA) (ED)
TitelEnglish Learners and High School Mathematics
Quelle(2019), (2 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; English Language Learners; High School Students; Secondary School Mathematics; Mathematics Instruction; High School Graduates; Algebra; Calculus; Advanced Courses; Geometry; Mathematics Achievement; Disproportionate Representation; High School Longitudinal Study of 2009 (NCES)
AbstractThe Office of English Language Acquisition (OELA) has synthesized key data on English learners (ELs) into two-page sheets on a variety of subjects. The topics for this report on English learners and high school mathematics include: (1) Distribution of Students Enrolled in High School Mathematics Classes; (2) Percentage of Students Who Failed to Pass Any Mathematics Course in High School, by English Learners and Non-English Learners; and (3) Percentage of Students Who Graduate from High School, by Subgroup: SY 2015-16. [This fact sheet shares findings from the following reports: "Data Highlights on Science, Technology, Engineering, and Mathematics Course Taking in Our Nation's Public Schools. 2015-16 Civil Rights Data Collection. STEM Course Taking" (ED600134) and "English Learners in STEM Subjects: Transforming Classrooms, Schools, and Lives. Consensus Study Report" (ED590422).] (ERIC).
AnmerkungenOffice of English Language Acquisition, US Department of Education. 400 Maryland Ave SW, Washington, DC 20202. Tel: 877-424-1616; e-mail: edpubs@edpubs.ed.gov; Web site: https://www2.ed.gov/about/offices/list/oela/index.html
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: