Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenNewcombe, P. Judson (Hrsg.); Allen, R. R. (Hrsg.)
TitelNew Horizons for Teacher Education in Speech Communication: Report of the Memphis Conference of Teacher Educators.
Quelle(1974), (185 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Academic Standards; Behavioral Objectives; Conference Reports; Educational Improvement; Higher Education; Speech Education; Speech Instruction; Teacher Educators; Teaching Methods
AbstractThis report describes the teacher educator's search for professional identify; the implications of previous research and development efforts for teachers of speech communication; the use of instructional domains, systems approaches, and behavioral objectives in speech communication instruction; the committee recommendations and rationales arrived at during the Memphis conference; the special-interest caucus summaries and recommendations; and an overview of the accomplishments of the Memphis conference. The report includes appendixes on the conference format, conference participants, and participant assignments, and it concludes with an index of conference recommendations. (RB)
AnmerkungenNational Textbook Company, 8259 Niles Center Road, Skokie, Illinois 60076 ($5.75 paper)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: