Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSloan, Margaret H.
TitelCosby's Rule: Connecting Summation Operations, Definite Integrals, and the Fundamental Theorem of Calculus
QuelleIn: Mathematics Teacher, 104 (2010) 1, S.45-49 (5 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0025-5769
SchlagwörterCalculus; Advanced Placement Programs; Mathematics Instruction; Secondary School Mathematics; Rural Schools; High School Students; Learner Engagement; Georgia
AbstractStudents at all levels often generate ideas that are not obviously right or wrong, and, when they do, it is productive to take time to explore the ideas as a group. Some of these ideas are really strange. Occasionally, they are so strange that even the teacher might not know what to think of them. This is the story of what Cosby's rule is, how it came to be, and the effect that it had on an AP Calculus class in a small school in rural Georgia. (ERIC).
AnmerkungenNational Council of Teachers of Mathematics. 1906 Association Drive, Reston, VA 20191-1502. Tel: 800-235-7566; Tel: 703-620-3702; Fax: 703-476-2970; e-mail: orders@nctm.org; Web site: http://www.nctm.org/publications/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Mathematics Teacher" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: