Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFortune, Tara; Jorstad, Helen L.
TitelU.S. Immersion Programs: A National Survey.
QuelleIn: Foreign Language Annals, 29 (1996) 2, S.163-90Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0015-718X
SchlagwörterArticulation (Education); Demography; Elementary Secondary Education; English Teachers; High Schools; Immersion Programs; Inservice Teacher Education; Instructional Materials; Language Proficiency; Language Teachers; Language Usage; Middle Schools; National Surveys; Preschool Education; Second Language Instruction; Teaching Methods; United States
AbstractIdentifies key components of U.S. Language immersion programs and offers a description of existing partial and full immersion schools. The survey parallels information-gathering efforts in Canada and Europe by providing details and summaries of demographic information, teachers, materials, target language proficiency and use, program structure and content, student and program assessment, inservice teacher education, and articulation. (Author/JL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Foreign Language Annals" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: