Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHernadi, Paul
TitelCoverage and Discovery: The Case for Detrivializing the Trivium.
QuelleIn: ADE Bulletin, (1988) 89, S.38-40Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Doctoral Programs; English Curriculum; English Departments; English Instruction; Graduate Study; Higher Education; Literature; Professional Education
AbstractIn a response to the Minnesota Conference on the Future of Doctoral Study in English, argues that English departments can define future study in English by focusing on the trivium: grammar, rhetoric, and logic. Claims that, taken together, the three disciplines are potentially concerned with all issues involved in how we use words to make, do, and mean things. (JK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: