Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFadale, LaVerna M.; Winters, Gene M.
TitelThe Realism of Articulated Secondary-Postsecondary Occupational and Technical Programs.
QuelleIn: Community College Review, 15 (1987) 1, S.28-33Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Articulation (Education); College School Cooperation; Community Colleges; High Schools; Program Administration; Program Development; Program Effectiveness; State Surveys; Technical Education; Two Year Colleges; Vocational Education
AbstractDescribes a study of formal curriculum-related articulation agreements for occupational programs existing between secondary and postsecondary institutions in New York. Offers guidelines for initiating or expanding articulation agreements, covering the benefits of articulation, characteristics of successful agreements, procedures for design and implementation, potential problems, and evaluation strategies. (DMM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: