Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSirotnik, Kenneth A.
TitelThe Contextual Correlates of the Relative Expenditures of Classroom Time on Instruction and Behavior: An Exploratory Study of Secondary Schools and Classes.
QuelleIn: American Educational Research Journal, 19 (1982) 2, S.275-92Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassroom Environment; Discipline; Instruction; Secondary Education; Secondary Schools; Student Behavior; Time on Task
AbstractThis study follows from the premise that there is a positive and substantial correlation between achievement and instructional time. Specifically, the author describes multivariate relationships existing between proportions of time spent on instruction and behavior in the classroom, and six potentially important contextual variable subsets. For a related document, see ED 214 894. (Author/LC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: