Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inNa'imah
TitelWhat about Metaphors in "The Snows of Kilimanjaro and Other Stories" Written by Ernest Hemingway
QuelleIn: Journal of Education and Practice, 6 (2015) 8, S.148-153 (7 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2222-1735
SchlagwörterFigurative Language; Literary Styles; Literature Appreciation; Story Grammar; Fundamental Concepts; Authors
AbstractIt is discovered plenty of various interesting metaphors in the book of "The Snows of Kilimanjaro and Other Stories" which were written by Ernest Hemingway. By the metaphorical expressions, one can describe everything much more expressively, imaginatively, effectively, and poetically. Each of the metaphors has always a specific style and must have a complex grammatical structure. Each metaphor always has two terms which are called the tenor and vehicle. The two terms are "the thing we are talking about and that to which we are comparing it". It makes listeners or readers pay attention to the metaphor well when they want to understand its sense. (As Provided).
AnmerkungenIISTE. No 1 Central, Hong Kong Island, Hong Kong SAR. Tel: +852-39485948; e-mail: JEP@iiste.org; Web site: http://iiste.org/Journals/index.php/JEP
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Education and Practice" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: