Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Camilleri, Patrick |
---|---|
Titel | Rationalising technological temporality. Assessing teachers' changing perceptions of technology in formal educational settings. |
Quelle | Aus: Pankowska, Malgorzata (Hrsg.): Handbook of research on autopoiesis and self-sustaining processes for organizational success. Hershey, PA: IGI Global (2021) S. 136-154
PDF als Volltext |
Reihe | Advances in human resources management and organizational development (AHRMOD) book series |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 978-1-7998-6713-5; 978-1-7998-6714-2; 978-1-7998-6715-9 |
DOI | 10.4018/978-1-7998-6713-5.ch007 |
Schlagwörter | Akzeptanz; Lehrer; Unterricht; Technologische Entwicklung; Innovation |
Erfasst von | ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Kiel |
Update | 2021/4 |