Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Otsuki, Tomoe |
---|---|
Titel | A point of connection through transnational history textbooks? An examination of history that opens to the future, the joint history textbook initiative of China, Japan and South Korea. |
Quelle | Aus: Paulson, Julia (Hrsg.): Education, conflict and development. Didcot, Oxford: Symposium Books (2011) S. 145-164 |
Reihe | Oxford studies in comparative education. 20,2 |
Beigaben | Literaturangaben S. 162-164 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 978-1-87392-746-5 |
Schlagwörter | China; Geschichtsunterricht; Japan; Schulbuch; Ostasien; Schulbuch; Geschichtsunterricht; Internationale Zusammenarbeit; China; Japan; Ostasien |
Erfasst von | Leibniz-Institut für Bildungsmedien | Georg-Eckert-Institut (GEI), Braunschweig |
Update | 2012/4 |