Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Dunn, Rita Stafford; Honigsfeld, Andrea |
---|---|
Titel | Differentiating instruction for at-risk students. What to do and how to do it. |
Quelle | Lanham, Md. u.a.: Rowman & Littlefield Education (2009), XV, 185 S. |
Beigaben | Illustrationen; Literaturangaben S. 165-180 |
Zusatzinformation | Inhaltsverzeichnis |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 1-57886-983-8; 978-1-57886-983-1 |
Schlagwörter | Medieneinsatz; Mediennutzung; Alter; Geschlecht; Gruppenunterricht; Lernziel; Schüler; Verantwortung; Didaktik; Unterrichtsmethode; USA; Behinderung; Leistungsbeurteilung; Förderung; Lerngruppe; Förderung; Schüler; Leistungsbeurteilung; Schülerleistung; Lernumgebung; Lernschwierigkeit; Didaktik; Lernmethode; Lernziel; Differenzierender Unterricht; Gruppenunterricht; Lerngruppe; Unterrichtsbeispiel; Unterrichtsmethode; Unterrichtsmodell; Geschlecht; Verantwortung; Elternberatung; Behinderung; Alter; Fallbeispiel; Benachteiligter Jugendlicher; Benachteiligtes Kind; USA |
Abstract | [This book] guides educators to use the learning styles of different kinds of students to help them become successful. The instructional approaches provided are realistic and responsive to these students' learning styles. Guidelines for implementing each strategy with graphics and instruments are also provided. Here is an easy to use, realistic guide that can make a diference for... lowest achieving students. (DIPF/Orig.). |
Erfasst von | DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main |
Update | 2009/4 |