Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCrosier, David; Purser, Lewis; Smidt, Hanne
InstitutionEuropean University Association
TitelTrends V - Universities shaping the European Higher Education Area.
An EUA report.
QuelleBrussels (2007), 100 S.
PDF als Volltext kostenfreie Datei  Link als defekt meldenVerfügbarkeit 
BeigabenAbbildungen
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; gedruckt; Monographie
SchlagwörterEuropa; Georgien; Mitteleuropa; Osteuropa; Russland; Europa; Georgien; Mitteleuropa; Osteuropa; Russland
AbstractContents: 1. Structural Reform: Implementing the Three Cycles (1.1. Implementation of degree structures. - 1.2 Institutional attitudes. - 1.3. Issues regarding implementation of the three cycles. - 1.4. The three cycles. - 1.5. Joint programmes and degrees. - 1.6. Consideration of employability issues in a changing European higher education landscape). - 2. Bologna Tools for Mobility and Recognition (2.1.Credit systems. - 2.2. Recognition. - 2.3. Diploma Supplement. - 2.4. Mobility. - 2.5. Internationalisation). - 3. Student Support Services and Student Participation (3.1.Student support services. - 3.2 Student participation). - 4. Quality Assurance (4.1. Internal evaluation questionnaire findings. - 4.2 The rise of quality culture. - 4.3 Autonomy). - 5. Lifelong Learning and Widening Access (5.1. The priority of lifelong learning in European HEIs. - 5.2. Lifelong learning practices at European HEIs. - 5.3. Lifelong learning, widening access and the social dimension. - 5.4. Lifelong learning and the qualifications framework for the European higher education area. - 5.5. Lifelong learning and recognition of prior learning). - 6. New Member Countries: Implementing Bologna (6.1. The impact of the Bologna process in the Russian Federation. - 6.2. South East Europe. - 6.3. Georgia) (HoF/text adopted).
Erfasst vonInstitut für Hochschulforschung (HoF) an der Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg
Update2008/1
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: