Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenHuber, Tonya (Hrsg.)
TitelGlobal citizenship education at TAMIU.
Elevating education at the frontera ; the role of faculty and administrators.
QuelleCharlotte, NC: IAP, Information Age Publishing, Inc. (2023), 173 S.Verfügbarkeit 
ReiheInternational educational inquiries : people, places, and perspectives of education 2030
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781648029905 (gebundene Ausgabe); 9781648029899 (Taschenbuch); 9781648029912 (E-Book)
SchlagwörterTexas; USA; Texas A & M International University; Sustainable Development Goals; Education, Higher; Aims and objectives; Laredo; World citizenship; Study and teaching Higher; Reading (Higher education); Activity programs; Educational equalizaton; Bildungsgeschichte
AbstractForeword : a long journey ahead / Arun Narayan Toké -- Reading the globe / Concepcion C. Hickey -- TAMIU 2019 reading the globe : Cambodia / Haley Kazen -- From global to local : using service learning to connect to a common read / Hayley Kazen, Cihtlalli G. Perez, Daniel De la Miyar, and Marcela Uribe -- Digital learning objects à la carte : inclusive, equal access to quality research support for adult, online learners / Elizabeth DeZouche and Sara Abi Villanueva -- Academic counseling on the border : Ventanilla De Orientación Educativa / Lorraine M. Dinkel and Connie J. Maples -- The global agenda for quality education : the critical role of faculties of education / Douglas McCall, Irma Eloff, and James O'Meara -- Implementation of UN SDG 6 : a case study of contamination in the Rio Grande in south Texas / David Allen. "International Education Inquiries is a book series dedicated to realizing the global vision of Education 2030a. This vision involves "ensuring inclusive and equitable quality education and promoting lifelong learning opportunities for all." The founding editors seek to provide a forum for the diverse voices of scholars and practitioners from across the globe asking questions about transforming the vision of Education 2030 into a reality. Published chapters will reflect a variety of formats, free of methodological restrictions, involving disciplinary as well as interdisciplinary inquiries. We expect the series will be a leading forum for pioneers redefining the global discussion about the people, places and perspectives shaping Education 2030 outcomes"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2023/4/12
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: