Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenNeuhaus, Jessamyn (Hrsg.)
TitelPicture a professor.
Interrupting biases about faculty and increasing student learning.
QuelleMorgantown: West Virginia University Press (2022), VII, 314 S.Verfügbarkeit 
ReiheTeaching and learning in higher education
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781952271670 (Taschenbuch); 9781952271687 (E-Book)
SchlagwörterCollege teachers; Social conditions; Stereotypes (Social psychology); Transformative learning; Universities and colleges; Faculty; Attitudes; Teacher effectiveness; Discrimination in higher education; EDUCATION / Schools / Levels / Higher; EDUCATION / Inclusive Education; Bildungstheorie; Bildungspraxis
Abstract"A collection of evidence-based insights and intersectional teaching strategies to inspire transformative student learning and interrupt stereotypes about what a professor looks like. Picture a Professor is a collection of evidence-based insights and intersectional teaching strategies crafted by and for college instructors. It aims to inspire transformative student learning while challenging stereotypes about what a professor looks like. Representing a variety of scholarly disciplines, the volume's contributing authors offer practical advice for effectively navigating student preconceptions about embodied identity and academic expertise. Each contributor recognizes the pervasiveness of racialized, gendered, and other biases about professors and recommends specific ways to respond to and interrupt such preconceptions-helping students, teachers, and others reenvision what we think of when we picture a professor. Educators at every stage of their career will find affirming acknowledgment of the ways systemic inequities affect college teaching conditions, as well as actionable advice about facilitating student learning with innovative course design, classroom activities, assessment techniques, and more"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2023/1/03
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: