Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBell-Williams, Heather; Baeder, Justin
TitelMapping professional practice.
How to develop instructional frameworks to support teacher growth.
QuelleBloomington, IN: Solution Tree Press (2022), XII, 212 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781954631113 (Taschenbuch); 9781954631120 (E-Book)
SchlagwörterEffective teaching; Observation (Educational method); Teachers; Professional relationships; Teacher-administrator relationships; Classroom environment; Bildungstheorie; Bildungspraxis
Abstract"Instructional frameworks provide excellent professional guidance to accelerate growth in schools, but there are many pitfalls in trying to establish clear and effective shared expectations. In their new book Mapping Professional Practice, Heather Bell-Williams and Justin Baeder dive into the complexities and payoffs of implementing solid frameworks for teaching in a way that actually helps both teachers and students improve. Using personal anecdotes and data-backed tools, Mapping Professional Practice serves as an exceptional resource for teachers and administrators alike in developing not just "best practice," but also good professional judgement"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2023/2/06
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: