Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Rae, JoAnn M. |
---|---|
Titel | A collaborative approach to transition planning for students with disabilities. |
Quelle | Thorofare, NJ: SLACK incorporated (2020), XXII, 420 S. |
Reihe | Evidence-Based Instruction in Special Education |
Beigaben | Illustrationen; Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 9781630914981 (Taschenbuch); 1630914983 (Taschenbuch) |
Schlagwörter | USA; Youth with disabilities; Education; United States; Vocational education; Students with disabilities; Services for; School-to-work transition; Erziehung Youth; Disability; Disabilities; Jugend; Jugendlicher; Behinderung; Bildung; Erziehung; USA; Ausbildung; Berufsbildung; Student; Students; Schüler; Schülerin; Studentin; Service; Dienstleistung; Serviceeinrichtung; Transition Education; Transition school - profession; Übergang Schule - Beruf; Übergang Schule/Beruf |
Erfasst von | Library of Congress, Washington, DC |
Update | 2021/4/11 |