Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHarlacher, Jason E.; Whitcomb, Sara A.
TitelBolstering student resilience.
Creating a classroom with consistency, connection, and compassion.
QuelleBloomington, IN: Marzano Resources (2022), 226 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; grafische Darstellungen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781943360598 (Taschenbuch); 9781943360604 (E-Book)
SchlagwörterUSA; Students; Social conditions; United States; Children with social disabilities; Education; School improvement programs; Affective education; Resilience (Personality trait); Erziehung
AbstractIntroduction -- Understandng student risk factors -- Using universal practices to promote consistency -- Giving feedback to support consistency and build connection -- Crating classroom that support connection -- Employing discipline that ensures consistency -- Adjusting discipline for compassion -- Using data effectively to tie it all together -- Helping students with ongoing needs -- Epilogue. "Teachers face an overwhelming number of different initiatives and approaches for addressing students' social, emotional, and behavioral needs. Bolstering Student Resilience: Creating a Classroom With Consistency, Connection, and Compassion by Jason E. Harlacher and Sara Whitcomb clarifies major approaches and identifies how to align them in the classroom. From the classroom's physical layout to instructional best practices, the authors discuss essential features and components that support teaching prosocial skills to students and creating a welcoming learning environment. Reading Bolstering Student Resilience gives K-12 educators comprehensive, research-based strategies and practices to build positive, supportive classrooms that grow the resilience that already exists in students but needs some nurturing"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2023/3/07
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: