Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenKrebs, Marjori Maddox (Hrsg.); Franklin Torrez, Cheryl A. (Hrsg.)
TitelK-12 teacher inquiry and reflections.
A pathway to enduring transformation.
QuelleLanham: Lexington Books (2022)Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781793650382 (Leineneinband); 9781793650399 (E-Book)
SchlagwörterUSA; Reflective teaching; United States; Action research in education; Education; Study and teaching (Graduate); Teachers; In-service training; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractIntroduction: A foundational history of the MA with a focus on reflective practice (MARP) / Marjori Krebs & Cheryl Torrez with Contributions from Tom Keyes & Lyn Oshima -- Fostering inquiry for project learning / Heather Garcia -- The effects of scripted and culturally relevant curricula on student engagement / Abby Norris -- A narrative manifesto for science education / Nicholas A. Porter -- Benefits of genius hour framework : motivation, autonomy, and teacher / Adam Ross Kuhn -- Promoting agency and building engagement with nonfiction reading / Tanya Skinner -- Culturally responsive teaching through caring and communication / Chrissy Kuhlman -- Fighting the culture of indifference / Alysia Hernandez -- Quest : in search of effective teaching through reflective practice / Shannon R. Batzer -- A pilgrim of transformation / Claire M. Porter -- How to grow an effective teacher / Jackie Cusimano -- A journey of self discovery / Ellena Atencio -- The art of masterful teaching : MARP : semester one / Marjori Krebs & Cheryl Torrez -- Social justice and action research : MARP : semester two / Deena Gould & Shiv Desai -- Curriculum development & instructional strategies : MARP : semester three / Cheryl Torrez & Marjori Krebs -- Reflection and inquiry in the service of transformation : redefining teacher effectiveness : MARP : semester four / Rebecca Sanchez & Laura Haniford -- The power of asking good questions : the capstone course MARP : semester five-the final semester / Laura Haniford. "K-12 Teacher Inquiry and Reflections describes a graduate program for PK-12 teachers who have engaged in systematically studying their own classrooms. The teachers explain their action research projects and the enduring impact the MA with a focus on Reflective Practice (MARP) has had on their teaching"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2022/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: