Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenYarbrough, Jillian (Hrsg.)
TitelUnderstanding parent experiences and supporting autistic children in the K-12 school system.
QuelleHershey, PA: IGI Global (2022), XXVII, 203 S.Verfügbarkeit 
ReiheAdvances in early childhood and K-12 education (AECKE) book series
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781799877325 (gebundene Ausgabe); 9781799877332 (Taschenbuch); 9781799877332 (E-Book)
SchlagwörterUSA; Autistic children; Education; United States; Autistic youth; Parents of autistic children; Parent participation; Erziehung
AbstractAutism Genetics and What Do We Know? -- Screening and Diagnosis of Autism Spectrum Disorder via Assistive Tools: Classification Algorithms -- Leveraging Self-directed Learning in the Skills-based Economy: From Learner Compliance To Empowerment -- What about Me? Recognizing and Building on Your Child's Strengths -- Trauma Informed Care in Support of Autism -- Understanding Inclusive Practices for Students with Autism Spectrum Disorder Through the Individualized Education Plan Process -- Considering the Visual Arts and the Autism Spectrum. "This book will fill the gap between autism peer reviewed literature and self-help parented advice books with the objective to offer critical information that parents will need to develop their child and keep their child safe throughout their academic experiences"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2023/1/02
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: