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Hinter dem Link verbirgt sich jeweils eine Menge an Stichworten, die aus den oberhalb angezeigten englischsprachigen Schlagworten abgeleitet wurden. Falls der Abgleich Ihrer Suchworte mit dem Nachweis keine Gemeinsamkeiten zeigte, können Sie hier nachschauen (+ klicken) und fündig werden.
Es handelt sich zum Einen um Übersetzungen ins Deutsche, die dem FIS Bildung-Schlagwortbestand entnommen wurden. Zum Anderen wurden zusammengesetzte englische Schlagworte in Terme zerlegt, die in der Regel nur einen inhaltlichen Aspekt repräsentieren. Ergänzend wurden Synonyme und vereinzelt zusätzliche Pluralformen hinzugefügt. Diese Anreicherung geht auf die Nutzung intellektueller Vorarbeiten zurück.
360-degree view of digital open badge-driven learning / Sanna Brauer, Anne-Maria Korhonen -- Visibilization of graduating students' employability skills via ePortfolio practices : evidence from East African HE institutions / Marcelo Maina, Lourdes Guàrdia, Federica Mancini, Denisse López B. -- A case study in micro-learning and alternate credentials before their time : cardiac care on the Web / Bettina Brockerhoff-Macdonald, Lorraine Carter -- Alternative digital credentials in higher education : bridging the skills gap through workforce, employer and education partnerships / Courtney Breckenridge, Mary Ettling, Tony Fuhrmann, Robert Dixon -- Curing the common curriculum : injecting customized learning experiences into medical education / Jessica Lewis, Samantha Lemus-Martinez, Bridgette Cram. "While traditional degrees will remain somewhat important to employers, this book evaluates how alternative forms of learning verifications (alternate digital credentials) are quickly creating a new system of skill and knowledge validation for the marketplace to not only validate knowledge and skills related to skills typically associated with careers, but also to the many soft or transversal skills which are key in succeeding in today's workplace"--Provided by publisher.
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