Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenKolbaek, Ditte (Hrsg.)
TitelChallenges and opportunities of online learning.
QuelleNew York, N.Y.: Nova Science Publishers (2021), XXIV, 330 S.Verfügbarkeit 
ReiheEducation in a competitive and globalizing world
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781536194869 (gebundene Ausgabe); 9781536195989
SchlagwörterInternet in higher education; Web-based instruction; Social distancing (Public health) and education; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractLeadership challenges in implementing ICT in teaching and education : a case study from a Danish university college / Anders Sandborg Nielsen -- Transforming education : digital learning, PBL and participatory methods / Geoffrey Olok Tabo, Lone Dirckinck-Holmfeld, Judith Awacorach, Ann Bygholm, Iben Jensen, Inger Lassen and David Ross Olanya -- The online teacher is a learner / Ditte Kolbaek -- Experiencing what students experience : the importance of matching professional development to the intended mode of instruction / Shelli Wynants and Jessica Dennis -- Online teaching as a working practice / Ditte Kolbaek -- Digital capabilities, study practices and Covid-19 pandemic : a case study of veterinary and psychology undergraduate students in the UK / Tünde Varga-Atkins, Maria Limniou, Caroline Hands, Zeeshan Durrani and Denis Duret -- A review of 20 years of adaptive e-learning / Luis Alfaro, Claudia Rivera, Jorge Luna-Urquizo, Elisa Castañeda, Jesús Zuñiga Cueva, María Rivera-Chavez and Francisco Fialho. "The COVID-19 pandemic has sent students and teachers home, and during the last several months they have learned to study and teach online. Hence, e-learning has become a hot issue and provides the theme for this book entitled Challenges and Opportunities of Online Learning. The aim of this book is to link theoretical approaches with practical experiences and inspire teachers, students, and researchers in the field of e-learning in higher education. By reading this book, teachers in higher education may learn lessons from colleagues' experience that may enable them to dare trying out new ways of e-learning. This book includes contributions from four continents - the USA, South America, Africa and Europe - and the authors detail technical considerations as well as provide the different perspectives on e-learning of faculty, teachers, and students"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2021/3/09
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: