Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenZimmerman, Aaron Samuel (Hrsg.)
TitelHandbook of research on developing students' scholarly dispositions in higher education.
QuelleHershey PA: IGI Global (2021), XXIII, 411 S.Verfügbarkeit 
ReiheAdvances in higher education and professional development (AHEPD) Book Series
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781799872672 (gebundene Ausgabe); 9781799872696 (E-Book)
SchlagwörterGraduate students; Universities and colleges; Graduate work; Research; Study and teaching (Graduate); Academic writing; Learning and scholarship; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractThe time management needs of college and university / Michelle Kiser -- Fostering professional dispositions of preservice teachers in an educational psychology course / Alpana Bhattacharya -- Becoming a participatory action researcher : lessons learned / Crystal Rose -- Facilitating metacognition and reflective praxis for higher education : activating scholarly disposition / Catherine Hayes -- Developing dispositions of collegiality and professionalism in online doctoral programs / Lee Duemer, Heather Greenhalgh-Spencer -- Teaching writing about the self as a vital component of writing for research and publication / Mellinee Lesley -- I can do this! : writing feedback groups in international EAL doctoral students' development as scholarly writers / Tracy Spies -- Summer mentoring experiences for doctoral students--the Llano Estacado Writer's Alliance / Julie Smit, Elizabeth Jones, Michael Ladick, Mellinee Lesley -- Empowering doctoral students for the dissertation : empowering doctoral students / Sarah Schwintz, Jon McNaughtan -- Strategies for lessening the cognitive load of graduate students engaged in major writing projects / Shirley Matteson -- Scholarly voice and academic identity : a systematic review of doctoral student agency / Christina Anastasia, Abeni El-Amin, Kenneth Rigler Jr., Robin Throne -- Bridging theory to practice : building research self-efficacy in doctoral students from the beginning / Ashley Wicker, Mindy Crain-Dorough, Adam Elder -- Virtues, character strengths, and graduate student organizations : reflections from student presidents and faculty advisors / Aaron Zimmerman, Julie Smit, Sungwon Shin, Stacey Sneed, Chrissy Eubank. "This book addresses the gap in knowledge, providing readers with a set of specific eviden-based practical methods and strategies that can help higher education practitioners to cultivate and assess the scholarly dispositions of their students effectively"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2022/1/02
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: