Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBailey, Sally D.
TitelDrama for the inclusive classroom.
Activities to support curriculum and social-emotional learning.
QuelleNew York, NY: Routledge (2021)Verfügbarkeit 
ReiheOther eye on education
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9780367859473 (gebundene Ausgabe); 9780367860042 (Taschenbuch); 9781003016373 (E-Book)
SchlagwörterInclusive education; Curricula; Drama; Therapeutic use; Drama in education; Affective education; Erziehung
Abstract"Incorporate drama and improvisation into your classroom to build confidence, support social-emotional learning, and engage every student in the curriculum. This book's detailed and easy-to-implement chapters walk you through using drama to develop critical listening and behavior regulation, explore conflict resolution, and even grow new skills in math, literature, geography, and more! Each chapter builds on the skills learned in previous lessons, allowing you to increase the complexity as students progress. Designed for use with inclusive classrooms as well as dedicated special education programs, this guide features adaptable activities to include students at every ability level"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2021/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: