Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMeskill, Carla
TitelDigital screen mediation in education.
Authentic and agentive technology practices for teaching and learning.
QuelleNew York: Routledge, Taylor & Francis Group (2021), VIII, 173 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9780367434168 (gebundene Ausgabe); 9780367821210 (Taschenbuch); 9781003013594 (E-Book)
SchlagwörterComputer-assisted instruction; Web-based instruction; Effective teaching; Bildungstheorie; Bildungspraxis
Abstract"Digital Screen Mediation in Education explores the complex role of visual mediation in today's digitally enhanced classrooms. While the notion that technology tools have agency-that they act to induce learning-pervades contemporary conversations about pedagogy, this unique volume reframes instructional agency around teachers. The book's theoretically reinforced and multidisciplinary approach to enhancing effective instruction with screen-based technologies spans aesthetics, technical knowledge, teacher empowerment, social media, and beyond. Researchers in educational technology, instructional design, online learning, and digital pedagogies as well as prospective and practicing educators will find a rigorous treatment of how skilled, thoughtful teaching with, through, and around digital screens can bring about successful learning outcomes"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2021/2/04
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: