Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inO'Mahony, Kieran
TitelThe brain-based classroom.
Accessing every child's potential through educational neuroscience.
QuelleNew York, NY: Routledge (2021), XII, 232 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9780367617097 (gebundene Ausgabe); 9780367610111 (Taschenbuch); 9781003106159 (E-Book)
SchlagwörterCognitive learning; Cognitive neuroscience; Bildungstheorie; Bildungspraxis
Abstract"The Brain-Based Classroom translates findings from educational neuroscience into a new paradigm of practices suitable for any teacher. The human brain is a site of spectacular capacity for joy, motivation, and personal satisfaction, but how can educators harness its potential to help children reach truly fulfilling goals? Using this innovative collection of brain-centric strategies, teachers can transform their classrooms into deep learning spaces that support their students through self-regulation and mindset shifts. These fresh insights will help teachers resolve classroom management issues, prevent crises and disruptive behaviors, and center social-emotional learning and restorative practices"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2021/2/05
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: