Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCohn-Vargas, Becki; Creer Kahn, Alexandrea; Epstein, Amy
TitelIdentity safe classrooms, grades 6-12.
Pathways to belonging and learning.
QuelleThousand Oaks, California: Corwin (2021), XII, 296 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781544350387 (Taschenbuch); 9781544350370 (EPUB); 9781544350363 (EPUB); 9781544350356 (E-Book)
SchlagwörterEducational sociology; Identity (Psychology); Student-centered learning; Study and teaching (Middle school); Study and teaching (High school); Classroom environment; Erziehung
AbstractPart I. Welcome to the identity safe classroom and school -- The introduction -- Educator identity safety and the importance of self-awareness -- Part I conclusion: welcome to the identity safe classroom and school-big ideas -- Part II. Student-centered teaching -- Listening for student voices -- Teaching for understanding -- Focus on cooperation -- classroom autonomy -- Part II conclusion: student-centered teaching-big ideas -- Part III: Cultivating diversity as a resources -- Using diversity as a resource -- High expectations and academic rigor -- Challenging curriculum -- Part III conclusion: cultivating diversity as a resource-big ideas -- Part IV: Classroom relationships -- Teacher warmth and availability to support learning -- Positive student relationships -- Part IV conclusion: classroom relationships-big ideas -- Part V: Caring classroom environments -- Teacher skill -- Emotional and physical comfort -- Attention to prosocial development -- Part V conclusion: caring classroom environments - big ideas -- Epilogue: Closing thoughts. "Identity Safety offers secondary educators a foundation for countering stereotype threat and cultivating identity safety with an added understanding of adolescent identity development. It provides strategies to help students engage in an inquiry into their own identities as well as an array of practical classroom and school-wide identity safety strategies. It also explores ways to build trust and identity safety for staff, an important ingredient in creating a positive and affirming school environment"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2022/3/09
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: