Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenRodriguez, Terri (Hrsg.); Hallman, Heidi L. (Hrsg.); Pastore-Capuana, Kristen (Hrsg.)
TitelInvested stayers.
How teachers thrive in challenging times.
QuelleLanham: Rowman & Littlefield (2020)Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781475852073 (Leineneinband); 9781475852080 (Taschenbuch); 9781475852097 (EPUB)
SchlagwörterUSA; Teachers; Attitudes; United States; Resilience (Personality trait); Professional relationships; Culturally relevant pedagogy; Social justice and education; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractForeword / by Shelbie Witte -- Introduction / by Terri L. Rodriguez, Heidi L. Hallman, and Kristen Pastore-Capuana -- Do more, think again, keep learning : advocating for refugee and immigrant English learners through social justice teaching / Terri L. Rodriguez and Lauren Thoma Ergen -- Reciprocity for critically conscious language teacher education / Allison J. Spenader and Leah Shepard-Carey -- Lessons for special education teachers to persist and thrive / Shelley Neilsen Gatti, Martin Odima Jr., Deeqaifrah Hussein, and L. Lynn Stansberry Brusnahan -- Rowing together in the same direction : how entwined symbiosis empowers teachers at all levels to embrace culturally responsive teaching / Katharine Covino, Garrett Zecker, and Hannah M. Britten -- Ongoing transformation : exploring the chronologies of becoming a teacher / Margaret Flynn and Heidi L. Hallman -- Beyond reacting : one new teacher's re-envisioning of top-down accountability initiatives / Meghan A. Kessler and Arpan Patel -- Growing to thrive : the story of two colleagues prospering in an era of standardsbased education / Eric D. Moffa and Toni M. Poling -- Sustaining our voices : critical collaboration through English teacher communities of practice / Kristen Pastore-Capuana and Deborah Bertlesman -- Persisting in teaching with a new vision of science education / Elizabeth Xeng de los Santos, Candice Guy-Gaytán, and Sylvia Scoggin -- An innovative approach to improve college readiness in mathematics : a collaborative project / A. Susan Gay, Christopher W. Carter, and Carrie L. La Voy -- Using digital spaces to foster and sustain an informal professional learning community / Joe O'Brien, Brian Bechard, Kori Green, and Nick Lawrence -- Hope as the catalyst to thrive in the profession / Elizabeth Yomantas and Sarah Rosenthal. "This book features chapters coauthored by PK-12 teachers and postsecondary teacher educators from across the U.S. that reflect how they persist, remain, and thrive in the teaching profession"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2022/2/05
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: