Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSherry, Michael B.
TitelHow to facilitate meaningful classroom conversations across disciplines, grade levels, and digital platforms.
QuelleLanham: Rowman & Littlefield (2021), IX, 237 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781475855036 (Leineneinband); 9781475855043 (Taschenbuch); 9781475855050 (EPUB)
SchlagwörterCommunication in education; Classroom management; Interpersonal communication; Study and teaching; Interaction analysis in education; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractTwo people talking by themselves? -- Transforming recitations into dialogic discussions -- Organizing student-led dialogic discussions -- Facilitating disciplinary dialogic discussions -- Inviting out-of-school cultural practices into dialogic discussions -- Developing dialogic discussions over time -- Designing dialogic online discussions -- Listening to the silence in difficult dialogic discussions. "This book provides a coherent framework, concrete examples, and a collection of practical ideas for encouraging and sustaining meaningful classroom conversations"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2022/3/09
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: