Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMahdavi, Jennifer Nasrin
TitelA teacher's guide to progress monitoring.
Track goals to refine instruction for all students.
QuelleBaltimore: Paul H. Brookes Publishing Co. (2021), XII, 201 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; grafische Darstellungen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781681253879 (Taschenbuch); 9781681253886 (EPUB); 9781681253893 (PDF)
SchlagwörterEducational tests and measurements; Academic achievement; Evaluation; Individualized instruction; Bildungstheorie; Bildungspraxis
Abstract"A Teacher's Guide to Progress Monitoring: Track Goals to Refine Instruction for All Students guides general and special educators to use progress monitoring (PM) to ensure students achieve learning goals in both academic and functional skills. Progress monitoring provides week-by-week view of students' progress toward goals and their response to educational interventions-and helps educators know what is and is not working. Grounded in research and brimming with practical advice and real-world examples, this down-to-earth, teacher-friendly guide gives pre- and in-service educators all they need to implement PM with their students"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2022/1/02
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: