Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMcDonagh, Caitriona; Roche, Mary; Sullivan, Bernie; Glenn, Máirín
TitelEnhancing practice through classroom research.
A teacher's guide to professional development. 2nd ed.
QuelleLondon: Routledge (2020), XIII, 232 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781138394568 (gebundene Ausgabe); 1138394564; 9781138394575 (Taschenbuch); 1138394572
SchlagwörterTeachers; In-service training; Reflective teaching; Professional relationships; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractIntroduction -- Thinking professionally and reflecting on practice / Mary Roche. Identifying an area of professional concern or interest ; Further exploration of educational values -- Critical thinking about practice / Máirín Glenn. How can I develop a better understanding of my practice? ; Thinking critically about educational practices -- What to do about the questions identified / Caitriona McDonagh. How do I show the situation as it is, and as it evolves? ; Finding a research methodology -- Generating evidence from data : making meaning / Bernie Sullivan. Providing evidence of enhanced practice ; Developing theory from practice -- Action research and well-being. Promoting well-being through self-study action research -- Conclusion.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2020/1/03
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: