Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGord, Sarah; Sheridan, Katie E.
TitelReading and writing instruction for second- and third-grade classrooms in a PLC at work.
QuelleBloomington, Indiana: Solution Tree Press (2020), XII, 298 S.Verfügbarkeit 
ReiheEvery teacher is a literacy teacher
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781949539172 (Taschenbuch); 9781949539189 (E-Book)
SchlagwörterLanguage arts (Elementary); Professional learning communities; Elementary school teachers; Professional relationships; Second grade (Education); Third grade (Education); Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractIntroduction -- Get clear about student learning expectations -- Examine assessment options for literacy -- Develop a learning progression to guide instruction and assessment -- Develop collective understanding of mastery expectations -- Respond to data to ensure all students learn -- Plan high quality instruction -- Plan high quality literacy instruction -- Select appropriate instructional strategies to facilitate high quality literacy instruction -- Consider equity, diversity, and inclusion. "High-quality literacy instruction is necessary for all learners, and building a solid literacy foundation is of paramount importance during the elementary grades. Part of the Every Teacher Is a Literacy Teacher series edited by Mark Onuscheck and Jeanne Spiller, Reading and Writing Instruction for Second- and Third-Grade Classrooms in a PLC at Work outlines how collaborative teams in professional learning communities (PLCs) support and encourage the literacy development of all students. Authors Sarah Gord and Kathryn E. Sheridan provide second- and third-grade teachers tools and strategies for designing standards-aligned instruction, assessments, extensions, and interventions. By reading this book, teachers will address specific literacy challenges and situations found within their grade band and explore methods to collaboratively provide a guaranteed and viable curriculum for every student"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2022/2/05
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: