Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenBhusal, Ashok (Hrsg.)
TitelTeaching practices and language ideologies for multilingual classrooms.
QuelleHershey PA: IGI Global (2020), XV, 210 S.Verfügbarkeit 
ReiheAdvances in educational technologies and instructional design (AETID) book series
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISSN2326-8905
ISBN9781799833390 (gebundene Ausgabe); 9781799833406 (Taschenbuch); 9781799833413 (E-Book)
SchlagwörterMultilingual education; Second language acquisition; Study and teaching; Language and education; Multilingualism; Erziehung
AbstractRethinking creative writing pedagogy in multilingual composition classroom : creative writing in teaching composition / Maryna Teplova -- Multilingualism in India : Indian context, teaching pedagogies, challenges and teachers' training / Seema Yadav -- Gandharvas as social rhetors, carriers of oral tradition, and eEmblem of resistance / Suresh Lohani -- On teaching writing to ESL students : on teaching writing to ESL students / Mrinalkanti Ray -- The ethics of teacher responses to translingual student writing : helping students navigate the academic conversation / Lauren Connolly -- Story shaping ideology : majoritarian stories of English learners / Tina Keller -- Comparative grammar teaching method for teaching English as a second language / Shyamal Das -- Dynamics of translanguaging : analyzing the literacy narrative of a "native speaker" / Madhav Kafle.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2021/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: