Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJohnson, Matthew M.
InstitutionCorwin (Firm)
TitelFlash feedback.
Responding to student writing better and faster--without burning out.
QuelleThousand Oaks, California: Corwin (2020), XII, 159 S.Verfügbarkeit 
ReiheCorwin literacy. 1
BeigabenIllustrationen; grafische Darstellungen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781544360492; 9781071803127 (EPUB); 9781071803134 (EPUB); 9781071803158 (PDF)
SchlagwörterComposition (Language arts); Study and teaching (Middle school); Study and teaching (Higher); Feedback (Psychology); English language; Composition and exercises; Evaluation; Communication in education; Effective teaching; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractIntroduction -- Chapter 1: Giving strong feedback in less time: The efficiencies --- Chapter 2: Giving more effective feedback: The best practices -- Chapter 3: Making feedback memorable: The feedback cycle -- Chapter 4: Beyond the text: Using feedback to cultivate positive mindsets and beliefs -- Chapter 5: Democratizing feedback: Teaching peer response and self review -- Epilogue. "Matt posits that with the right kind of feedback on student writing, teachers can not only save a lot of time and angst, but they can also establish relationships with students, help student writers use their strengths to overcome their weaknesses, and teach students to self-reflect and peer-coach for true revision - and growth. The chapters in the proposed book walk us through manageable, replicable strategies for giving feedback that actually teaches kids how to improve their writing"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2023/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: