Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenHartlep, Nicholas Daniel (Hrsg.); Ball, Daisy (Hrsg.)
TitelRacial battle fatigue in faculty.
Perspectives and lessons from higher education.
QuelleNew York: Routledge (2020), XXIV, 236 S.Verfügbarkeit 
ReiheDiverse faculty in the academy
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9780367149376 (gebundene Ausgabe); 9780367149383 (Taschenbuch); 9780429054013 (E-Book)
SchlagwörterUSA; Racism in higher education; United States; Minority college teachers; Social conditions; Discrimination in higher education; Universities and colleges; Faculty; Erziehung
Abstract"Racial Battle Fatigue in Faculty examines the challenges faced by diverse faculty members in colleges and universities. Highlighting the experiences of faculty of color-including African American, Asian American, Hispanic American, and Indigenous populations-in higher education across a range of institutional types, chapter authors employ an autoethnographic approach to the telling of their stories. Chapters illustrate on-the-ground experiences, elucidating the struggles and triumphs of faculty of color as they navigate the historically White setting of higher education, and provide actionable strategies to help faculty and administrators combat these issues. This book gives voice to faculty struggles and arms graduate students, faculty, and administrators committed to diversity in higher education with the specific tools needed to reduce racial battle fatigue and make lasting and impactful change"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2020/1/02
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: