Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAuslander, Lisa
TitelCreating responsive classroom communities.
A cross-case study of schools serving students with interrupted schooling.
QuelleLanham, Maryland: Lexington Books (2019), XVI, 143 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781498588492 (Leineneinband); 9781498588508 (E-Book)
SchlagwörterNew York, Staat; USA; Immigrant students; Case studies; Fallstudie; New York (State); Immigrants; Education (Secondary); High school environment; Culturally relevant pedagogy; Language arts; Correlation with content subjects; Erziehung
AbstractIntroduction and overview -- The role of life outside the classroom -- Counselors helping students navigate challenges of school and home life -- Classroom strategies from curriculum implementation -- Developing a positive classroom culture for SIFE -- Creating schoolwide collaborative practices for SIFE -- Conclusion and implications for future research and practice -- Appendices. "In this cross-case study, data from four high schools describe the characteristics of linguistically and culturally responsive classroom and school communities developed by administrators, educators, counselors, and students. The participating schools showcase academically and emotionally supportive environments that strongly foster the growth of newcomers with interrupted education"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2020/1/02
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: