Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFurman, L. Robert
TitelEngaging young readers.
Practical tools and strategies to reach all learners.
QuellePortland, Oregon: International Society for Technology in Education (2019), XIII, 137 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781564847379 (Taschenbuch)
SchlagwörterReading (Elementary); Reading; Technological innovations; Teaching; Aids and devices; Bildungstheorie; Bildungspraxis
Abstract"Educators must be able to engage with readers of all types and abilities. They must also be able to evaluate where each student lies on the continuum and improve students' skills to bring them to the appropriate level. Engaging Young Readers is a beginner-level guide focusing on developmental reading strategies for elementary students at all stages and exploring how technology can be used to improve the skills of a wide range of readers, including beginning readers, struggling readers, reluctant readers, enriched readers and English Language Learners (ELLs). Topics covered include using music as an instructional tool, choral reading and read alouds, graphic organizers, dramatic learning and literature circles, writing workshops and much more!"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2019/4/11
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: