Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMcNair, Andi
TitelA meaningful mess.
A teacher's guide to student-driven classrooms, authentic learning, student empowerment, and keeping it all together without losing your mind.
QuelleWaco, TX: Prufrock Press Inc. (2019), VIII, 162 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781618218414
SchlagwörterUSA; Student-centered learning; Study and teaching; Blended learning; Generation Z; Classroom management; Authentic learning; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractWhat makes a mess meaningful? -- Getting to know Gen Z -- Giving students what they deserve -- Letting go of control -- Empowerment versus compliance -- The 3 E's: designing meaningful learning experiences -- The 4 C's +1 r: collaboration, communication, creativity, critical thinking, and reflection -- Learning by doing: genius hour and meaningful makerspaces -- Going global -- Reflection versus remembering -- Meaningful technology -- Making your classroom a meaningful mess. "How do you organize what may seem like a chaotic mess into a classroom that empowers students to engage with content and pursue their passions? "A Meaningful Mess" offers suggestions and specific tools that can be used to engage this generation of students in meaningful, relevant, and student-driven learning experiences--even if things in the classroom may get messy, both literally and figuratively. Such strategies and tools include Genius Hour, Makerspaces, flexible learning spaces, meaningful technology, global learning experiences, critical and creative thinking, collaboration, and reflection. Packed with relevant evidence and research, "A Meaningful Mess" helps teachers understand why traditional teaching strategies are no longer working and what they can do to engage and empower this generation of learners"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2019/2/05
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: