Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenHoffman, Jaimie (Hrsg.); Blessinger, Patrick (Hrsg.); Makhanya, Mandla (Hrsg.)
InstitutionInternational Higher Education Teaching and Learning Association
TitelPerspectives on diverse student identities in higher education.
International perspectives on equity and inclusion.
QuelleBingley, UK: Emerald Publishing Limited (2019), X, 186 S.Verfügbarkeit 
ReiheInnovations in higher education teaching and learning. 14
BeigabenIllustrationen; grafische Darstellungen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781787560536 (gebundene Ausgabe); 9781787560529; 9781787560543
SchlagwörterEducational equalization; Belonging (Social psychology); Minority students; Education (Higher); Ethnic identity; Erziehung
Abstract"Higher education institutions continue to address an increasingly complex set of issues regarding equity, diversity and inclusion. Many institutions face increasing pressure to find innovative solutions to eliminate access, participation, and achievement barriers as well as practices that impede retention and graduation rates in higher education. This book provides educators with a global understanding of the challenges associated with the growing diversity of student identities in higher education and provides evidence-based strategies for addressing the challenges associated with implementing equity and inclusion at different higher education institutions around the world."--Page [4] of cover.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2019/3/08
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: